niedziela, 25 marca 2012

Jak uczyć się języka angielskiego?

Ja zaczęłam uczyć się gdy miałam 12 lat. Wydaje mi się, że jest to idealny wiek z wielu powodów. Obecnie już w przedszkolu dzieci mają kontakt z angielskim, co uważam za bardzo dobry pomysł. Im wcześniej tym lepiej!!!!
 Można uczyć poprzez zabawę, a następnie po zdobyciu gruntownych podstaw przejść do poważnej nauki. Proponuję nie sprowadzać języka obcego to wkuwania samych słówek i zasad gramatycznych. Jest to jedna z bardziej nudnych metod, która odstrasza wiele osób. Ważne jest, aby uczyć się nowych słów w kontekście ich znaczenia co znacznie ułatwia zapamiętywanie. Mówmy na głos, nawet do siebie. Usłyszymy siebie w innym języku i przełamiemy barierę, którą niektórzy mają.
Obecnie doskonałym źródłem jest Internet. Można znaleźć radiostację z USA lub UK, oglądać filmy w oryginałach i czytać artykuły po angielsku. Wystarczy chcieć! A więc do dzieła!!!!!!!!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz